czwartek, 17 lipca 2008

Jakie słowa i zwroty mogą doprowadzić do zablokowania pandy w Panfu

Proszę wszystkich o wpisywanie zwrotów czy wyrazów za które były blokady.
Będę uzupełniać tę listę.
Oczywiście wiadomo, że przeklinanie, obrażanie kogoś jest niedozwolone - tego nie wpisujcie. Jest cała masa zwrotów za które niesłusznie można dostać blokadę.
Dziękuję Misi, Basi, Gazelli, Ciapciowi dzięki którym powstał ten wykaz.
Oto czego lepiej nie pisać w Panfu:
  1. - tlen
  2. - z/w
  3. - telefon
  4. - zaproszenie
  5. - Ilu Lens xD
  6. - Na blogu pisze
  7. - bolis tetris
  8. - piętnasta
  9. - kasy (ponoć już można to pisać)
  10. - Co za myśli chodzą Ci po głowie?
  11. - Chętnie bym Ci pożyczyła
  12. - W tym dole to chyba będzie fontanna, patrząc na makietę.
  13. - Ciapcio to Ty?
  14. - Ze zrozumiałych względów nie mogę tego powtórzyć
  15. - Czy będziecie się wspierać?
  16. - Szkoda, że nie ma listy z podzielonych klas
  17. - "Gadu-gadu" ( autor: Tofinka)
  18. - "Nudno bez Was", "gwałt" ( autor: Gazelle)
  19. - "Epuls"
  20. - "Czytaj duże litery" (autor: Sylus)
  21. - "sms" (autor: Aneta)
  22. - "Chodź za mną to Ci pokażę" (autor: Misialubisia)
  23. - "Bo to za sms" (autor: Panda_Barbara2)
  24. - Tylko spadają na głowę (o kulkach w grze Blub) - (autor: Tamaki)
  25. - "Brawo Lens xD" (autor: Misialubisia)
  26. - "ja tak sobie siedze i siedze i nikt nie wyczysci mojego fotela xD" (autor: Misialubisia)
  27. - "ggdzie" (autor: Misialubisia)
  28. - "Ciapcio" bezsens (autor: Adigos)
  29. - chatka jest Lensa
  30. - zaplącze się w sieć i po sprawie
  31. - Hasalka - po napisaniu tego nicku pokazuje się komunikat o tym by szanować inne pandy ;)
  32. - bo mnie nie ma na liście
  33. - "Polecam" (autor: mysiak)
  34. - Nie wiem czy Ci wypada
  35. - "noto klops" (autor: hasalka)
  36. - "o nie piraci zabrali statek z rzeczami bolisi" (autor: hasalka)
  37. - ''wylogował sie'' (autor anonimowy)
  38. - "ojeju to peryskop niewierze uszczypnij mnie" (autor: hasalka)
  39. - "Może Ci pomogę?" (autor: Rika)
  40. - Kliknięcie na basenie w okienko dostępne dla pand pomocników "1 basen" (autor: arthius ,Rika)
  41. - "nieno ktoś pszesadza z tom wodą" (autor: hasalka)
  42. - "oh niemoge patszeć na ten strajk" (autor: hasalka)
  43. -"Pokażę ci, chodź!"(autor: Lemcio)
  44. - "Dostałem od moderatorów" (chodzi o małpkę) (autor: Mysiak)
  45. - "mieszkamy u Panfuni w chatce" (autor: Mysiak)
  46. - "Ojej, telefon dzwoni!" - Chodzi o telefon za biurkiem w salonie piękności. (autor: Lemcio)
  47. - regge
  48. - naruto (autor: dawidek98)
  49. - "Czy kochasz kamilkowskiego?" (autor: Mylove)
  50. - "siema jest Lens" (autor: Lens99)
  51. - "ziomale i ziomalki przyszedł Lens" (autor: Lens99)
  52. -"Emalika" (autor: Serrina)
  53. -,,dzieńdobry ja z sanepidu" (autor: Pimpek97) - filtr Panfu wychwycił zlepek słów ,,dzieńdobry ja z sanepidu" i za tego "ryja" Cię zablokowali - przykro mi :((przym. Tamaki)
  54. - ''mamo a cio to jest??'' (autor: anonimowy)
  55. - "jestem cudowna" (autor: Jula890)
  56. - "po piętnastej" (autor: ScoobyDoo)
  57. - "naruto" i "numerek" (autor: Snaks)
  58. - "Nie podam ci swojego GG." (autor: Panda303)
  59. - "pielęgnujemy" (autor: anonimowy)
  60. - "Kacpi mi powiedział"
  61. - "Toffi" (autor: Szron)
  62. - "Dziadek"
  63. - "głupio że można tylko jeden fajerwerk na godzinę" ( autor: Clover_7)
  64. - "oooo klamala
  65. "hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhaa" (autor: Senter)
  66. - "Skad masz butelke z ELIKSIREM?" (autor: anonim)
  67. - "A kto CI POzwolił?"
  68. - "Ide SE XD"   (autor: Iza8)
  69. - "Lekarza! mam chora lapka (autor: Agusia9)
  70. - "Megg" (LuluPL
  71. - "ide do restauracji pujdziemy razem?" (1kilina86.bloog)
  72. - " lalalalallalalalalallalala....." (UsuńMadzia-Sailormoon-pet-shop-girl)
  73. - "idz sobie" (pisiunia111)
  74. - "pisanka xD" (anonim)
  75. - " pisanka" (majli5745)
  76. - "blondynka" (anonim)
  77. - "złamana", "pink" (anonim)
  78. - "budynki" (anonim)
  79. - "kto zagra w 4 bum" (anonim)
  80. - "toffik" (anonim)
  81. - "gdzie jest klucz?" (anonim)
  82. - " Ładna Chatka" (Punk_Girl_123)
  83. - "Czy wiesz, jak zmienić obWÓDKI wokól oczu?" (Evelca)
  84. - "Kto zaadoptuje syrenkę?" (anonim)
  85. - "Gdzie jest kurczak?" (anonim)
  86. - "naLESnik" (MIskab10)
  87. - "to wyjdz na chwile i wroc zaraz" (Miskab10)

62 komentarze:

Ania ( Tofinka ) pisze...

Gadu-gadu

Pomadkaa pisze...

Nudno bez Was
Gwałt

(dobra, wiem że to naruszenie zasad, ale ten chłopak gadał o s.. :/ )

sylus pisze...

- Epuls
- Czytaj duże litery

Anecia ;) pisze...

dostałam ostrzeżenie gdy napisałam smsale mnie nie zablokowali

Anecia ;) pisze...

no nie jest słowo smsale tylko same sms

Anecia ;) pisze...

to nie jest słowo "sdame sms" tylko "sms" !!!!!!

Anonimowy pisze...

a ja napisałam "bo to za sms"

Mysiak pisze...

Polecam

Anonimowy pisze...

hej jestem hasalka mnie zablokowali za urzycie słowa noto klops
i urzycie słowa o nie piraci zabrali statek z rzeczami bolisi

Anonimowy pisze...

Ja za to ze napisalam ''wylogował sie''

Anonimowy pisze...

ja napisałem na basenie to co mogą tylko pandy przewodnikowie Basen 1 i mnie zablokowali a teraz już nie blokują za to.

Anonimowy pisze...

a mnie tagrze zablokowali za słowo nieno ktoś pszesadza z tom wodą

Anonimowy pisze...

ops to ja napisałem :nieno ktoś
pszesadza z tom wodąm

Anonimowy pisze...

ten anonimowy to ja hasalka

Anonimowy pisze...

Mnie zablokowali za słowo: Może Ci pomogę? Lub:to co arthius też jestem pomocnikiem byłam na basenie klinęłam 1 basen i też mnie zablokowali..





Rika.

Mysiak pisze...

Dostałem od moderatorów
(chodzi o małpke)

Mysiak pisze...

mieszkamy u Panfuni w chatce

Anonimowy pisze...

to ja Lemcio. Mam blokade.

"Ojej, telefon dzwoni!"


Chodzi o telefon za biurkiem w salonie piękności.

RN pisze...

Z powodów osobistych byłam zmuszona zamknąć Panfulandię.
Pozdrawiam,
Tamaki

Anonimowy pisze...

adres

Anonimowy pisze...

Polecam panfu-world.yoyo.pl :-)

Unknown pisze...

u mnie większość słów z listy się wyświetla bez problemów

RN pisze...

Być może to świadczy o dodawaniu większości słów do akceptowania przez filtr...oby się filtr rozwijał na naszą korzyść :)

Lens99 pisze...

ja powiedziałem "siema jest Lens"i "ziomale i ziomalki przyszedł Lens" i dali mi ostrzerzenie

Anonimowy pisze...

Ja kiedyś (tylko na innej pandzie) zapytałam się "Czy kochasz kamilkowskiego?" I zostałam zablokowana...
Mylove

Anonimowy pisze...

Mnie zablokowali za login pandy Emaliki czyli powiedziałam "Emalika" .

Deastuff pisze...

Mnie zablokowali za ,,dzieńdobry ja z sanepidu" nie rozumiem tego przedtem śmiało pisałem słowo sanepid i z sanepidu nie rozumiem i zablokowali mniw na 24 godziny :(

RN pisze...

Pimpku, napisz do Działu Obsługi Panfu z prośbą o odblokowanie i napisz im to zdanie. Powinni Ci pomóc.
Chociaż Twoją wiadomość mogą odczytać dopiero po 24-48 godzinach...
Jednak bądź dobrej myśli, może ktoś będzie miał właśnie dyżur.
Bardzo mi przykro z powodu Twojej niesłusznej blokady :(

Anonimowy pisze...

a mnie za to ze udawalam dziecko ''mamo a cio to jest??''

jula890 pisze...

kiedys zablokowali mnie jak powiedziałam "jestem cudowna" i mnie zablokowali, ale teraz się przyjzałam, i już wiem dlaczego ...

jula890 pisze...

z tymi "zlepkami" to jednak panfu przesadza...

Anonimowy pisze...

jestem zxasqw12 i zablokowali mnie za ,,dziwo'' pewnie zro zumiał że napisałam dziwko

ScoobyDoo pisze...

Mnie za słowo "po piętnastej"

Anonimowy pisze...

to ja snaks mam jeszzce cos : naruto i numerek

Anonimowy pisze...

Nie podam ci swojego GG. - Chyba za to też można dostać czat bloknięty ;/ Panda303.

Anonimowy pisze...

pielęgnujemy

Anonimowy pisze...

ja dostałem za:

- Kacpi mi powiedział...
- Toffi (smak lodów)

Mój nick: Szron

Anonimowy pisze...

Jestem Clover_7.Zablokowali mnie za słowo Dziadek- pisałam kawał koleżance, a drugi raz napisałam "głupio że można tylko jeden fajerwerk na godzinę". A przecież nikogo nie obraziłam

Anonimowy pisze...

nie możne pisać wogule gg i wszystkich rzeczy z gg albo nie można czatować np. whedwiugeuwyerqywe rwyhewiu erg fo me is de koggl kasla is wnewui wwi9 wiesche

Anonimowy pisze...

Jeszcze jak sie powie lose xD Albo: Kto ci pozwolił!

Senter pisze...

Mnie zablokowali gdy napisałam: "hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhaa"

Senter pisze...

A i jeszcze mnie zablokowali jak powiedziałam nie podsłuhój!Wiem teraz co to było,ale nie powiedziałam bezpośrednio to słowo!
h**!Ale jedna panda napisała słowo"zgwałcic"i to się pokazało!Przepraszam za wyrażenie...Cikrotka pepe też mi pandę zablokowali....Ale na 24godz.

Anonimowy pisze...

wtedy gdy na panfu bylo bardzo krotko zobaczylem pande z butla z eliksirem. spytalem ja: ,,Skad masz butelke z ELIKSIREM?" dostalem ostrzezenie to przez slowo ,,eliksirem" i zauwazylem, ze slowo ,,eliksir" tez nie mozna pisac

Anonimowy pisze...

Blokują za:
"A kto CI POzwolił?"
"Ide SE XD"
Te z dużej litery to to za co blokują :/

Iza8

Agusia9 pisze...

lekarza!mam chorą łapkę!
niewiem ale mnie zablokowali...

RN pisze...

Agusiu, bo napisałaś bez zmiękczeń i wyszedł inny wyraz...

LuluPL pisze...

Ja mam woobyśke o imieniu Meaghan, w skrócie Megg ale nie mogę powiedzieć Megg bo piszą że mnie zablokują.

PS: Jestem twoją fanką Tamaki! Mam nadzieję że kiedyś się spotkamy na panfu! Proszę, odwiedź mój bloog: http://panfu-lulupl.bloog.pl/ Będę zaszczycona jeśli zostawisz tam komentarz =]

Witam w 1kilina86.bloog pisze...

Ide do restauracji pujdziemy razem?
To chodzi o restauracje w san fampatu

Madzia-Sailormoon-pet-shop-girl pisze...

Ja jestem Madzia-Sailormoon-petshopgirl z bloga littlest-pet-shop-magda.blog.onet.pl i mi zwróciła uwagę moderator grażyna jak śpiewalam na wyspie piratów lalalalallalalalalallalala..... A nikogo tam nie było tylko ja .....

A pandom które piszą ''brzydkie'' słowa z ,,/'' czyli słowo np. kicia piszą K/I/C/I/A .... I nie zostają zablokowani.... :( Ani nikt im uwagi nie zwraca.... Moderatorzy z Panfu powinnie się bardziej postarać jeśli chodzi o to by nie pisać ''brzydkich'' słów......

Anonimowy pisze...

mnie zablokowali bo napisałam ''idz sobie''jestem pisiunia111

Anonimowy pisze...

mi za pisanka xD

majli5745/MissWiosny136 pisze...

Mi za pisanka..
majli5745

Anonimowy pisze...

ja napisałem tylko blondynka i zablokowali mi czat :(

Anonimowy pisze...

mnie zablokowali jak napisalam zlamana albo pink

Anonimowy pisze...

zablokowali mnie za napisanie słowa ,,budynki"

Anonimowy pisze...

Ja napisałam kto zagra w 4 bum a oni mnie zablokowali żaaall :/

Anonimowy pisze...

Mi zablokowali za


toffik

Anonimowy pisze...

gdzie jest klucz?- nie wiem dla czego, ale mnie za to zablokowali :o ;( Buu musiałam czekać 24 godz. ;(

Punk_Girl_123 pisze...

Ja muszę czekać 24 h bo napisałam:
" Ładna Chatka "- ostrzeżenie, a block na 24 h to : "O.o aha.." .
Żal nie??

Evelca pisze...

"Czy wiesz, jak zmienić obWÓDKI wokól oczu?"

W ten sposób zablokowano mojego brata na jeden dzień O.o

Anonimowy pisze...

Moją koleżankę blokneli na dobę za:
Kto zaadoptuje syrenkę?. A mnie za :
Gdzie jest kurczak? :/

miskab10 pisze...

Mnie zablokowali za "naLESnik" oraz za "to wyjdz na chwile i wroc zaraz" - wszystko bez użycia polskich znaków.
Miskab10